loading...
آموزش گرافیک
حسین بازدید : 35 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

نرم افزار افتر افکت چیست؟

نرم افزار افتر افکت همچنین یکی از نرم افزارهایی است که توسط Adobe Systems ساخته شده و جزئی از خانواده برنامه رومیزی Creative Cloud است. این عموما برای گرافیک حرکت ، انیمیشن از هر شیء ، ویرایش فیلم و سایر کارهای مرتبط با جلوه های بصری استفاده می شود. این نرم افزار در ابتدا در ژانویه 1993 منتشر شد و توسعه دهنده اصلی آن 'Company of Science and Art' بود اما بعدا توسط Adobe Inc. به دست آمد این نرم افزار به زبان رایانه C ++ نوشته شده است و آخرین نسخه این نرم افزار Adobe After Effects CC است. 2019 که در دسامبر 2018 راه اندازی شده است. شما می توانید این نرم افزار را در ویندوز 10 و نسخه های بعدی آن و همچنین Mac OS و نسخه های بعدی آن داشته باشید.
چرا از افتر افکت استفاده می کنیم؟

حال پس از معرفی با نرم افزار Adobe After Effect ، یک سؤال در ذهن شما ایجاد خواهد شد که عبارت است از: "چرا ما از نرم افزار After Effects استفاده می کنیم؟" این بعد از این مقاله برای شما هیچ فایده ای نخواهد داشت. فقط از ابتدا تا انتها با این مقاله بمانید و پاسخ سؤالات خود را یک به یک دریافت کنید:

پاسخ این سؤال بسیار ساده است. بگذارید برای درک بهتر شما از این نرم افزار در مورد این اصطلاح بحث کنیم. همانطور که از نام آن نشان می دهد After Effects ... به معنای چیزی است که می تواند برای اضافه کردن اثر در هر پروژه یا برای دستکاری در هر پروژه استفاده شود. After Effects نرم افزاری از جلوه های بصری است ، بنابراین ما برای افزایش کیفیت پروژه خود از این نرم افزار استفاده می کنیم یا از آن برای دستکاری کارهای طراحی گرافیکی استفاده می کنیم. بنابراین به طور کلی بین فیلمسازان برای ویرایش عکس های هر فیلم ، ویرایشگرهای ویدیویی برای ویرایش فیلم های ویدئویی ، تنظیم رنگ آمیزی و بسیاری موارد دیگر رایج است. همچنین می توانید برای انجام این نوع کارهای گرافیکی از این نرم افزار استفاده کنید و همچنین می توانید از آن برای نمایندگی کارهای رسانه دیجیتالی خود با دقت بالایی استفاده کنید.
تفاوت در نرم افزار Adobe After Effect چیست؟

بسیاری از ویژگی های هیجان انگیز Adobe After Effect وجود دارد که باعث می شود تفاوت آن با سایرین متفاوت باشد. ویژگی های آنها به شرح زیر است:

    این نرم افزار به شما امکان می دهد از نتایج گرافیکی بصری خود نتایج واقعی و واقعی بگیرید. این ابزار به شما ابزارهای زیادی را ارائه می دهد که ایده های طراحی گرافیک شما را به روشی بسیار مفید انجام می دهند.
    شما می توانید نوع خاصی از بیان را در این نرم افزار استفاده کنید که ماسکینگ برای ارائه جلوه بصری ، شکل دهی برای تنظیم هر شیء در پروژه شما و بسیاری موارد دیگر است.
    این نرم افزار همچنین به شما امکان می دهد دوربین را تنظیم کنید و جلوی استودیو را در گرافیک خود بگیرید. در دوربین از ویژگی های VR Converter و VR Comp Editor برخوردار است.
    در این نرم افزار می توانید الگوهای گرافیکی Motion را داشته باشید. شما می توانید از این قالب ها استفاده کرده یا ایده ای برای کارهای پروژه خود بدست آورید.
    دارای رابط کاربری بسیار کاربر پسند است به طوری که می توانید به راحتی با محیط این نرم افزار آشنا شوید. در رابط کاربری آن همه چیز به خوبی مرتب شده است تا بتوانید بدون هیچ مشکلی به آنها در منطقه کاری دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال ، در بالای قسمت کاری دارای پنل Tool است ، به طوری که می توانید در حین کار خود به راحتی آنها را بررسی کنید و از آنها سریع استفاده کنید ، در سمت راست شما گزینه ویرایش دیگری دارید که عبارتند از Effect & Presets ، کانال های سه بعدی ، Expression. کنترل ها ، تصحیح رنگ ، صوتی ، تاری و شکل و بسیاری گزینه دیگر ، که به شما این امکان را می دهد تا آنها را با ایده خود در پروژه خود به کار بگیرید و با کمک آنها چیز جدیدی بسازید.

اکنون پس از یادگیری بخش عوارض این مقاله ، دانش زیادی در مورد نرم افزار Adobe After Effect به دست آورده اید. بنابراین اجازه دهید اکنون بحث کنیم: "از نرم افزار After Effect چه کاری می توانیم انجام دهیم؟"

https://graphi-star.com/landing/tutorial-aftereffects-full-pack/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 961
  • بازدید کلی : 3,111